АНАЛІЗ МЕТОДІВ ОЦІНЮВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАРТНЕРІВ ЗІ ЗБУТУ

Сфокусовано увагу на важливості оцінювання комерційних посередників. Запропоновано систематизацію наявних методів оцінювання, проаналізовано їх переваги та недоліки.

This article reports on the importance of dealers activity estimation. Author offers systematization of existent methods of estimation, their advantages and failings are analysed.

Література: 

1. Шкардун В. Д., Стерхова С. А. Формирование и оптимизация сбытовой сети – основа сбытовой политики предприятия [Текст] / В. Д. Шкардун // Управление продажами. – 2001. – № 4.
2. Горгельс Л., Марин Э., Уэст Ч. Некоторые вопросы управления каналами распределения(дистрибуции) [Текст] / Л. Горгельс // Управление продажами. – 2004. – № 4 – С. 42–54.
3. Kumar N., Stern L. W., Achrol R. S. «Assessing Reseller Performance From the Perspective of the Supplier» // Journal of Marketing Research, may 1992, P. 238–253.
4. Гранкіна Н. А., Попов Е. В. Оценка деятельности посредника при экспорте продукции предприятия [Текст] / Н. А. Гранкіна // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 6.
5. Биків І. А. Формування дилерської мережі в багатоярусній системі збуту [Электронный ресурс] : Дис. … канд. экон. наук: 08.00.05 . – М.: РГБ, 2003 (из фондов Российской Государственной библиотеки).
6. Ігнашин Ю. Н. Формування дилерської мережі виробничо-підприємницької структури [Электронный ресурс] : Автореферат дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М.: РГБ, 2005 (из фондов Российской Государственной библиотеки).
7. Янивец А. А. Анализ и моделирование в системе управления дилерской сетью [Электронный ресурс] : на примере предприятия оптовой торговли: Дис. … канд. экон. наук: 08.00.13. – М.: РГБ, 2003 (из фондов Российской Государственной библиотеки).
8. Levy M., Ingence C. A. «Residual Income Analysis: A Method of Inventory Investment Allocation and Evaluation» // Journal of Marketing, Summer 1984, P. 93–104.
9. Штерн Л. В. и др. Маркетинговые каналы.[Текст] : [пер. в с англ. под ред. О. И. Медведь] / Штерн Л. В. – М: Изд. дом «Вільямс», 2002. – 624 с. – 3000 экз. – ISBN 5-8459-0293-2 (в пер.).
10. Cooper R, Kaplan R. S. «Measure Cost Right: Make the Right Decisions» // Harvard Business Review. – N. 5, SeptemberOctober 1988. P. 96–103.

Завантажити текст статті: