ІСТОРИЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ВІЗУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

У статті наводяться причини та особливості візуальної української реклами, встановлюється взаємозв’язок з історією розвитку та становлення світової сучасної реклами.

В статье приводятся причины и особенности визуальной украинской рекламы, устанавливается взаимосвязь истории развития и становления современной мировой рекламы.

HISTORICAL FORMATION AND FEATURES OF THE UKRAINIAN VISUAL ADVERTISEMENT

In article are mentioned causes and characteristics of visual Ukrainian advertising and established correlation between history of development and formation of contemporary advertisement.

Література: 

1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – 2-е изд. – Вильямс, 2000. – 943 с.
2. Сивулка Дж. Мыло, секс и сигареты: История американской рекламы/ Дж. Сивулка. СПб.: Питер, 2001. – 582 с.
3. Rand Paul. A Designer’s art / Paul Rand. – New Haven and London: Yale University Press, 1985. – 239 с.
4. Моран Анри де. История декоративно-прикладного искусства / [пер. с фр. Н.И. Столяровой, Л.Д. Липмана]. – М.: Искусство, 1982. – 576 с.
5. Kuhn Jonathan. A look back at the world of tomorrow / Jonathan Kuhn // Metropolis.  1989, October.– P. 96101.
6. Минго Дж. Секреты успеха великих компаний / Дж. Минго.  Питер, 1996.  256 с.
7. Юдіна Н.В. Еволюція місця та ролі реклами в діяльності підприємств / Н.В. Юдіна // Вісник ХДТУСГ : Економічні науки.  2007. - Вип. 66.  С. 378383.

Завантажити текст статті: