ВИМІРЮВАННЯ ЗМІН У СТРУКТУРІ ЗАПЕРЕЧЕНЬ, ЯКИМИ ОПЕРУЮТЬ ПОКУПЦІ ТОВАРІВ

Запропоновано кількісний критерій для оцінки змін у структурі заперечень, якими оперують покупці товарів із значною епістимічною складовою.

Предложен количественный критерий для оценки изменений в структуре возражений, которыми оперируют покупатели товаров, имеющих значительную эпистимическую составляющую.

THE MEASUREMENT OF CHANGES IN THE CUSTOMER’S OBJECTIONS STRUCTURE

Proposed quantity criteria for estimation of changes in the structure of objections that customers of epistemic goods operated.

Література: 

1. Завадский М. Мастерство продажи: Продажи на 100 % / М. Завадский. – СПб.: Питер, 2010.- 240 с.
2. Лукич Р. Управление продажами / Р. Лукич. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. –288 с.
3. МакГалли Майкл Т. Основы эффективных продаж / МакГалли Майкл Т. – К.: София Ltd, 1997. –288 c.
4. Норка Д.И. Скажи мне «ДА». Преодоление возражений в продажах: Продажи на 100 % / Д.И. Норка. – СПб.: Питер, 2009. – 192 с.
5. Рысев Н.Ю. Продажи. Общие вопросы: Тренинги для первых / Н. Ю. Рысев. –СПб.: Питер, 2011. –416 с.
6. Садовский В.Н. Эволюционная эпистемология и логика социальных наук: Карл Поппер и его критики / В. Н. Садовский, Д.Г. Лахута, В.К. Финн - М.: Эдиториал УРСС, 2000. – 464 с.
7. Сигел Эндрю Ф. Практическая бизнес-статистика / Эндрю Ф Сигел. –М.: Изд. дом «Вильямс», 2002. – 1056 с.
8. Смирнова В.В. Секреты мотивации продавцов: Продажи на 100 % / В.В. Смирнова –СПб.: Питер, 2009. – 304 с.
9. Шнаппауф Р. Практика продаж / Шнаппауф Р. –М.: Интерэксперт, 2007 г. – 448 с.
10. Энджел Джеймс Ф. Поведение потребителей / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блекуэлл, Пол У. Миниард. –СПб.: Питер, 1999. –768 с.
11. Popper Karl A Evolutionary Epistemology // Evolutionary Theory: Paths into the Future / Ed. by J. W. Pollard. John Wiley &. Sons. Chichester and New York: 1984. –ch. 10–Р. 239–255.

Завантажити текст статті: