ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

Розглянуто питання розвитку й управління власними торговими марками. Проаналізовано роль бренд менеджменту в загальній стратегії позиціонування, на яку спирається компанія роздрібної торгівлі, та проблеми, з якими зіштовхуються ретейлери, просуваючи свої бренди на елітний ринок.

In this article are described the problems of development and management of private labels. Also in this article are analyzed the role of brand management in positioning strategy, on which based activity of retail company, and the problems, which meet retailers, promoting their brands for elite markets.

Література: 

1. Варли Р. Основы управления розничной торговлей / Р. Варли, М. Рафик. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2005. – 456 с.
2. Леви М. Основы розничной торговли / М. Леви, Б. Вейтц ; пер. с англ. ; под. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 448 с.
3. Pellegrini L. Retailer Brands: A State of the Art Review // Proceedings of the 7th International Conference on Research in Distributive Trades, Institute for Retaile Studies, University of Sterling, 68 September, Stirling. – 1993. – Р. 99–109.
4. Uncles M.D. Own Labels: Beliefs and Reality / M.D. Uncles, K. Ellis ; in L. Pellegrini and S. K. Reddy (eds), Retail and Marketing Channels. – London : Routledge, 1989. – Р. 274–284.
5. [Електронний ресурс]. – URL: http//fozzy.ua.
6. [Електронний ресурс]. – URL: http//www.tesco.com.
7. [Електронний ресурс]. – URL: http//www.market.co.uk.

Завантажити текст статті: